lauantai 6. heinäkuuta 2013

Lahjuksia. Ja ihan mulle!

Minulla on sanomattoman huono arpaonni. Kesäkuussa sattui kuitenkin jotain peräti ihmeellistä. Tämä ei suoranaisesti liity arvontoihin mut läheltä liippaa kuitenkin. Olin MADE BY PITSIN 130:s lukija ja tästä hyvästä blogin pitäjä lupasi minulle lahjan. (Blogiin pääset tästä

Kesälomalla sain tällaisen paketin: 

Kesäinen tunika Ikasyrin iki-ihanasta  Butterflies luomujerseystä tehtynä.  


Ihan tässä meinaa itsekin lentoon lähteä. Ainakin kun katselee peitetikkikoneen jälkeä. Olisi se ihana. Peitetikkikone nimittäin. Mutta kovasti yritän järkeä käyttää; tarvitsenko oikeasti sellaista?

Mulla 130 lukijan rajan rikkoutumiseen kestää vielä aikaa. Ehkäpä mulla on sitten järjen ääni hiljentynyt ja saan ylläripakettiin jotain peittarilla ommeltua laittaa! 

2 kommenttia:

  1. Sehän sopii kauniisti! Hauskaa että ollaan samankokoisia niin pystyin tekee omilla mitoilla :)

    VastaaPoista
  2. Tämä sopii täydellisesti, iso kiitos vielä kerran! :-)

    VastaaPoista